Abans d'enviar un correu a suport, consultau si les preguntes següents resolen el vostre dubte

Preguntes freqüents (FAQs)

A. Què he de fer si posa que la clau d'accés és incorrecte?

Si us apareix el missatge “clau incorrecta” us heu d’assegurar que estau introduint les vostres credencials correctament:

  • comprovau que introduïu el vostre nom d’usuari
  • respectau les majúscules i minúscules de la clau d’accés
  • assegurau-vos que introduïu la darrera clau d’accés que vareu enregistrar, en cas que l’hagueu canviada recentment

Si així i tot no aconseguiu accedir, haureu d’obtenir una nova clau d’accés.

B. Què he de fer si tenc problemes o bé no record la meva clau d'accés?

Si teniu problemes per accedir amb la vostra clau d'accés o bé no la recordau, n’haureu d’obtenir una de nova. Teniu dues opcions:

  • podeu iniciar un procés automàtic de recuperació de clau d’accés fent clic a l’enllaç “No record la clau d’accés”. (Aquesta opció només és viable si heu validat la vostra adreça de correu electrònic a UIBdigital i teniu una targeta UIB activa; no serveixen targetes provisionals ni DNI electrònic)
  • podeu dirigir-vos als Serveis corresponents amb un document acreditatiu, on us en proporcionaran una de nova:
    • si sou alumne de batxillerat, al Servei d'Alumnes del Campus de la UIB
    • la resta d'alumnes, als Serveis Administratius
    • si sou PDI, als Serveis Administratius o bé al Servei de Recursos Humans
    • si sou PAS, al Servei de Recursos Humans

C. Com puc accedir al meu segon compte de correu des de UIBmail?

Per accedir al vostre segon compte de correu des de UIBmail, l'heu de configurar abans seguint les instruccions següents:

Configurar un segon compte de correu en UIBmail

Si cap d'aquestes respostes no resol el vostre dubte, emplenau el formulari de suport

Formulari de suport

Per exemple: nom@domini.pais
Recordau que heu de respectar majúscules i minúscules
captcha